Design, automatiser, lever og administrer IT- og forretningstjenester drevet av GenAI
ServiceDesk Plus er en tjenestestyringsløsning som kombinerer IT service management (ITSM), IT asset management (ITAM) og CMDB med enterprise service management (ESM)-funksjoner for avdelinger som HR, fasiliteter og økonomi.
De innebygde AI-funksjonene som er drevet av ManageEngines egne teknologier samt løsninger som OpenAI ChatGPT og Microsoft Copilot – gjør det mulig for servicedesk-team å integrere intelligent automatisering i eksisterende ITSM-prosesser og arbeidsflyter på en sømløs måte.
Tilgjengelig både lokalt (on-premises) og i skyen, er ServiceDesk Plus det ideelle valget for organisasjoner som ønsker en skalerbar, sikker og fleksibel løsning for IT- og virksomhetsstyring, med en balansert og målbar avkastning (ROI).
Verdifull AI for ITSM, på alle måter
ServiceDesk Plus leveres med en rekke innebygde AI-funksjoner i alle utgaver – uten ekstra kostnader. Det gjør at virksomheter kan dra nytte av avansert AI-teknologi uten at det påvirker avkastningen på deres ITSM-investeringer.
Løsningen gjør det enkelt for IT-team å ta i bruk kunstig intelligens på tvers av prosesser og kontaktpunkter – effektivt og uten ekstra innsats. Fra intelligent kategorisering av innkommende forespørsler til automatisert tjenesteorkestrering med virtuelle supportagenter og intelligent søk i kunnskapsbasen.
ServiceDesk Plus dekker hele spekteret av moderne, AI-drevet tjenestestyring.
Effektivitet
Prediktiv intelligens
Effektiv og nøyaktig håndtering av saker – fra klassifisering og videresending til tildeling og analyse av brukerens tone med en ML-basert prediksjonsmotor.
Erfaring
Virtuell supportagent
Håndtering av brukerhenvendelser via tekst og tale – drevet av Zia, den intelligente virtuelle assistenten.
Kunnskap
GenAI
Tilgang til kunnskap, skriptgenerering og AI-drevne svar med ChatGPT og Microsoft Copilot.
Økt produktivitet drevet av GenAI
Velg den LLMen som passer dine behov
Bygg ITSM arbeidsflyter på sekunder
Generer løsninger automatisk
Utform innhold til svar, beskrivelser og notater med et klikk
Oppsummer e-postsvar, notater og løsninger raskt
Generer kode for å lage skreddersydde automatiseringer
Med ServiceDesk Plus og GenAI får du en smartere servicedesk som sparer tid, reduserer kostnader og øker kundetilfredsheten.
Fleksible versjoner uansett behov
Standard
Servicedesk for alle avdelinger
Hendelseshåndtering
Tilpassbare ticket-maler
Visuell ticket-livssyklusbygger
Automatisering av tickethåndtering uten koding.
Selvbetjeningsportal
Kunnskapsbase
SLA-styring og skalering
Rapportering og aktive dashboard
AI & ML
Prediktiv intelligens
Auto-godkjenninger
Virtuell support agent
GenAI
Svar assistent
Professional
Servicedesk med ITAM-funksjoner
IT-servicedesk
Visuell livssyklusbygger for eiendeler
SAM - programvareadministrasjon
Utlån av eiendeler
Rapporter og analyser for eiendelsregisteret
Innkjøps- og kontraktsadministrasjon
AI & ML
Prediktiv intelligens
Auto-godkjenninger
Virtuell support agent
GenAI
Svar assistent
Enterprise mest populær
Samlet plattform for tjenesteadministrasjon
IT-servicedesk
IT-kapitalforvaltning
Servicekatalog
Problemhåndtering
Endrings- og utgivelsesadministrasjon
Arbeidsflytbyggere for endring og utgivelse
IT-prosjektstyring
CMDB
AI & ML
Prediktiv intelligens
Auto-godkjenninger
Virtuell support agent
GenAI
Svar assistent
ServiceDesk Plus, en ITSM plattform i verdensklasse
20
Med mange års erfaring innen IT service management, støttet av et bredt og solid økosystem for IT-administrasjon – hjelper ServiceDesk Plus IT-driftsteam med helhetlig ende-til-ende styring av IT-tjenester og infrastruktur.
14
ITIL®-sertifiserte praksiser inkludert kunnskapsstyring, overvåking og hendelsesstyring, tjenestefinans og tjenestenivåstyring.
10
PinkVERIFY™-sertifiserte praksiser, inkludert AI-funksjonalitet, IT-eiendelsstyring, endringsstyring, konfigurasjonsstyring, hendelsesstyring, problemstyring, forespørselshåndtering samt utrullings- og leveransehåndtering.
Forvandle IT-driften med ServiceDesk Plus
Oppdag hvordan AI-drevet ITSM kan øke effektiviteten, redusere manuelle prosesser og gi bedre brukeropplevelser – uten kompleks implementering.