ServiceDesk Plus

ServiceDesk Plus fra ManageEngine er en komplett ITSM-løsning som hjelper bedrifter med å levere profesjonell, effektiv og sporbar IT-support. Få full kontroll på hele livssyklusen for IT-tjenester - alt i en plattform.

Book et møte

ServiceDesk Plus Dashboard - ManageEngine

Design, automatiser, lever og administrer IT- og forretningstjenester drevet av GenAI


ServiceDesk Plus er en tjenestestyringsløsning som kombinerer IT service management (ITSM), IT asset management (ITAM) og CMDB med enterprise service management (ESM)-funksjoner for avdelinger som HR, fasiliteter og økonomi.

De innebygde AI-funksjonene som er drevet av ManageEngines egne teknologier samt løsninger som OpenAI ChatGPT og Microsoft Copilot – gjør det mulig for servicedesk-team å integrere intelligent automatisering i eksisterende ITSM-prosesser og arbeidsflyter på en sømløs måte.

Tilgjengelig både lokalt (on-premises) og i skyen, er ServiceDesk Plus det ideelle valget for organisasjoner som ønsker en skalerbar, sikker og fleksibel løsning for IT- og virksomhetsstyring, med en balansert og målbar avkastning (ROI).

Verdifull AI for ITSM, på alle måter

ServiceDesk Plus leveres med en rekke innebygde AI-funksjoner i alle utgaver – uten ekstra kostnader. Det gjør at virksomheter kan dra nytte av avansert AI-teknologi uten at det påvirker avkastningen på deres ITSM-investeringer.

Løsningen gjør det enkelt for IT-team å ta i bruk kunstig intelligens på tvers av prosesser og kontaktpunkter – effektivt og uten ekstra innsats. Fra intelligent kategorisering av innkommende forespørsler til automatisert tjenesteorkestrering med virtuelle supportagenter og intelligent søk i kunnskapsbasen. 

ServiceDesk Plus dekker hele spekteret av moderne, AI-drevet tjenestestyring.

Forstørrelsesglass over datachip

Effektivitet

Prediktiv intelligens

Effektiv og nøyaktig håndtering av saker – fra klassifisering og videresending til tildeling og analyse av brukerens tone med en ML-basert prediksjonsmotor. 

Robot med headset

Erfaring

Virtuell supportagent

Håndtering av brukerhenvendelser via tekst og tale – drevet av Zia, den intelligente virtuelle assistenten.

Menneske med datahjerne

Kunnskap

GenAI

Tilgang til kunnskap, skriptgenerering og AI-drevne svar med ChatGPT og Microsoft Copilot.  

Menneske og robot som snakker sammen

Økt produktivitet drevet av GenAI

 Velg den LLMen som passer dine behov

 Bygg ITSM arbeidsflyter på sekunder

 Generer løsninger automatisk

 Utform innhold til svar, beskrivelser og notater med et klikk

 Oppsummer e-postsvar, notater og løsninger raskt

 Generer kode for å lage skreddersydde automatiseringer

Med ServiceDesk Plus og GenAI får du en smartere servicedesk som sparer tid, reduserer kostnader og øker kundetilfredsheten.

Be om tilbud

 Fleksible versjoner uansett behov


Standard

Servicedesk for alle avdelinger

 Hendelseshåndtering

 Tilpassbare ticket-maler

 Visuell ticket-livssyklusbygger

Automatisering av tickethåndtering uten  koding.

 Selvbetjeningsportal

 Kunnskapsbase

 SLA-styring og skalering

 Rapportering og aktive dashboard 

AI & ML

 Prediktiv intelligens

 Auto-godkjenninger

 Virtuell support agent

 GenAI

 Svar assistent


Professional 

Servicedesk med ITAM-funksjoner

  IT-servicedesk

 Visuell livssyklusbygger for eiendeler

 SAM - programvareadministrasjon

 Utlån av eiendeler

 Rapporter og analyser for eiendelsregisteret

 Innkjøps- og kontraktsadministrasjon

AI & ML

 Prediktiv intelligens

 Auto-godkjenninger

 Virtuell support agent

 GenAI

 Svar assistent



Enterprise  mest populær

Samlet plattform for tjenesteadministrasjon

 IT-servicedesk

 IT-kapitalforvaltning

 Servicekatalog

Problemhåndtering

 Endrings- og utgivelsesadministrasjon 

 Arbeidsflytbyggere for endring og utgivelse 

 IT-prosjektstyring

 CMDB

AI & ML

 Prediktiv intelligens

 Auto-godkjenninger

 Virtuell support agent

 GenAI

 Svar assistent 

ServiceDesk Plus, en ITSM plattform i verdensklasse

20

Med mange års erfaring innen IT service management, støttet av et bredt og solid økosystem for IT-administrasjon – hjelper ServiceDesk Plus IT-driftsteam med helhetlig ende-til-ende styring av IT-tjenester og infrastruktur.  

14 

ITIL®-sertifiserte praksiser inkludert kunnskapsstyring, overvåking og hendelsesstyring, tjenestefinans og tjenestenivåstyring.

10 

PinkVERIFY™-sertifiserte praksiser, inkludert AI-funksjonalitet, IT-eiendelsstyring, endringsstyring, konfigurasjonsstyring, hendelsesstyring, problemstyring, forespørselshåndtering samt utrullings- og leveransehåndtering.  

Forvandle IT-driften med ServiceDesk Plus


Oppdag hvordan AI-drevet ITSM kan øke effektiviteten, redusere manuelle prosesser og gi bedre brukeropplevelser – uten kompleks implementering.

Book en gratis demo